dijous, 5 de març del 2015

Benvinguts al blog de l' Ànec Lluc

Benvinguts al blog de l' Ànec Lluc i gràcies per visitar-lo i per llegir-lo si no foteu el camp abans. Des d'aquí  intentaré expressar o descriure les meves impressions, idees, ocurrències, comentaris i tot el que se'm acudeixi envers del procés que ha de culminar amb la independència d'aquest gran país que és Catalunya.

A vegades seriós, a vegades fent conya, però sempre fidel a les noticies. Els nostres polítics donen molt de joc perquè moltes vegades no estan a l´'alçada del que el poble vol, necessita i es mereix.

Aquesta és la primera entrada d'un blog que desitjo tingui bona acollida i participació.....I si no és així almenys passaré una bona estona.

La veritat és que tot va començar amb twitter i mica a mica m'he anat engrescant. Ara els 140 caràcters de twitter ja s´'han quedat curts. Quasi sense voler he arribat a tenir 2400 seguidors tuitaires i esperonat per la família m'he decidit a fer aquest blog.

Ara que ja tinc mig segle de vida aprendré a fer servir això de la informàtica. En un principi, és sense ànim de lucre, però si en puc treure algun euro no diré pas que no.

Potser us preguntareu el perquè del nom d´'Ànec Lluc per signar aquests articles.....Doncs tot va començar enviant comentaris als diaris digitals ja fa uns quants anys. Després va continuar a tuitter i ara té continuïtat en aquest blog.


                                                                                                                          Ànec  Lluc


5 comentaris:

Anònim ha dit...

Molta sort ànec!
Espero que et vagi molt bé! Ja tinc ganes de llegir la propera entrada.
Simón

Unknown ha dit...

Molta sort, Ànec !!!

Unknown ha dit...

Molta sort, Ànec !!!

Unknown ha dit...

Moltes gracies.Estic començant a veure que surt.Si mes no pasarem una bona estona

Anònim ha dit...

Molta sort!!!!