dimarts, 17 de març del 2015

Com a català estic molt fart........

1)     De que un país que és defineix democràtic no deixi votar a una part del seu poble.
2)     De que l'estat espanyol incompleixi,un cop darrera l'altre els compromissos en màteria de finaçament autonòmic.
3)     De que després de ser solidari amb altres regions hagi de demanar que em deixin els meus própis diners amb interessos.
4)     De que després que es queden (roben,espolien,no tornen)15000 milions d'€ /any em diguin que sort en tinc d' espanya,o sino pasariem gana.
5)     De que em diguin " que pone tu D.N.I."per demostrar la meva espanyolitat.
6)     De que sigui cap d'estat,un paio que no ha escollit ningú...El seu pare ho era " por la gracia de Franco" i Franco ho era "por la gracia de dios".
7)     De que em diguin que els NO-Independentistas son una majoria però no ens deixen comprobar-ho a les urnes.
8)     De que no ens deixin tenir una llengua i cultura própies.
9)     De que no ens deixin portar estelades,senyeres i/o altres símbols del meu país.
10)   De que no és reconegui Catalunya com una nació amb plena sobirania.
11)   De que no deixin decidir al peble català el seu futur.
12)   De que m' enganyin amb falses promeses.
13)   De que ens menyspreïn pel fet de ser catalans.
14)   En definitiva........De ser espanyol.

                                                                                                                 Ànec  Lluc