dimecres, 26 d’agost del 2015

Jo votarè "Junts Pel SI".....y tú ?...

               
                                                                           
   
         

                  Si, ja se que el vot és secret, però, ni aquestes eleccions són com les altres, ni els vots tampòc és comptabilitzaràn igual. Aquestes eleccions, diguem-ne plebiscitàries o no, és decidirà si Catalunya esdevindrà en un termini no massa llarg de temps, en un país independent. Per aquesta raò, jo votarè la llista de "Junts Pel Si", perque aquesta llista, em sembla que és la més transversal de totes. Llastima que la Cup no s'hi sumes al final, tot i que ja ha manifestat, que li donarà suport, si es per trencar amb Espanya.

                  Si guanya la llista de "Junts pel Si", i l'acord existent entre CDC i ERC, digui que Artur Mas serà qui asumeixi la presidència de la Generalitat, ens ha de quedar molt clar, que, tal com diu el full de ruta, per l'endemà del 27 S, només seria president fins a arribar a declarar oficialment la independència de Catalunya, en un termini no superior a 9 o 12 mesos. Tot i ser escollit president, no serà Mas ni CDC, qui impossi el seu mòdel de govern, sino que serà un govern de concentraciò, entre Cdc i Erc, i els representants de la societat civil, escollits com diputats al parlament. Encara que molts insisteixin en qualificar la llista de " Junts Pel Si", com  la llista de Mas, si mirem els noms de la llista, n'hi ha més, dels que podiem anomenar d'esquerres, que de la mateixa Cdc. I si els que només és dediquen a posar pals a les rodes, i em refereixo a "Cat si que es pot", s'hi haguesin sumat, la proporciò esquerra-dreta,fora aclaparadora. Si Icv-Euia, mires per Catalunya, enlloc de fer partidisme, i abraçar-se a Podemos, que al cap i a la fi, és un partit espanyol, la llista "Junts Pel Si", tindría una base molt sólida d'esquerres, encara que com a president, i de manera temporal, Artur Mas fos el president.                                                      
                                                                                     
                                                                             

                  Jo votarè " Junts Pel Si ", perque tinc molt clar, que la independència, es l'única , manera que té Catalunya de tirar endavant, econòmicament, i culturalment també.
                  Jo votarè " Junts Pel Si ", perque voler canviar Catalunya, canviant primer Espanya, només és fer volar coloms. Els catalans mai tindràn suports suficient per canviar res a Espanya.
                  Jo vatarè " Junts Pel Si ", perque aquesta vegada ho tenim a tocar, i no vull deixar pasar aquesta oportunitat, que no és tornarà a presentar.        
                  Jo votarè " Junts Pel Si ", com diu en Junqueras, m'estimo més les incerteses de la independència, que les certeses espanyoles.
                  Jo votarè " Junts Pel Si ", perque estic fart que Espanya ens enganyi amb promeses que mai compleix.
                   Jo votarè " Junts Pel Si ", perque soc " CATALÀ " i el meu país és CATALUNYA.
                                                                      


                                                                                                         Ànec  Lluc